Ben X



DIŞIMIZDAN BİRİ


Adını Flamanca’da “Ben Bir Hiçim” anlamına gelen “Ik ben iks” deyiminden alan “Ben X”, otizm hastası olan Ben’in çevresiyle olan uyum problemlerini ele alıyor.
Archlord isimli internet üzerinden oynanan rol yapma oyununda yarattığı karizmatik ve güçlü karakterinin aksine Ben, gerçek hayatta okulda sürekli itilip kakılan, dışlanan bir çocuktur. Hayatında aynı oyundaki gibi saygı duyulan bir karaktere sahip olma hayaliyle yaşayan Ben, oyunda tanıştığı Scarlite ismindeki kızla tanışınca işler Ben için farklı bir hâl alacaktır.



Yönetmen :  Nic Balthazar
Senaryo    :  Nic Balthazar
Oyuncular :  Greg Timmermans , Laura Verlinden , Marijke Pinoy ,
                    Paul Goossen , Titus De Voogdt
Tür            :  Dram
Yapım       :  Belçika , Hollanda - 2007
Süre          :  1s. 33dk.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.